skip to main | skip to sidebar

sussuz

9 Haziran 2011 Perşembe

Herkesin tanrısı; anne ve babasıdır.

neden olmasın?
Gönderen vdtmtl zaman: 02:55 Hiç yorum yok:
Daha Yeni Kayıtlar Önceki Kayıtlar Ana Sayfa
Kaydol: Kayıtlar (Atom)

İzleyiciler

Blog Arşivi

  • ▼  2011 (2)
    • ►  Temmuz (1)
    • ▼  Haziran (1)
      • Herkesin tanrısı; anne ve babasıdır.
  • ►  2009 (1)
    • ►  Ekim (1)

Hakkımda

Fotoğrafım
vdtmtl
sade vatandaş
Profilimin tamamını görüntüle